2009年8月24日星期一

渴慕袮 ♥

25/8



原来 雨后,并不一定会天晴的
阴天的威力,远远超过我的想像


我累了
就如你们所说的一样
我撑不下去了
我想放弃了


当初和上帝的约定
我都记得
每一字一句我都记得清清楚楚


努力考上大学
用心读好Accounting
不再胡思乱想
和弟兄姐妹和谐的相处
爱自己身边的人
孝顺年老的长辈
尽力做上帝要我去做的事情


袮要我做的
我都尽力了
我答应过袮的
我也尽力了



为什么换来的结果是
我错了??
这个道理我真的很不明白
这个结果我真的很不理解




God Father
please help me
I need you
I need you to guide
I am well aware, without you, I probably nothing
God Father
I thirsts for your help
please give me intelligence and wisdom, so I was able to successfully solve the problem
Prayer is the Lord of the Holy Name of Jesus Christ to pray
AMEN



status:need rest..